11 March 2015

Geomari tooted ja tellimus Aravonist!

Tegin Aravonist väikese tellimuse ning täna sain selle pakikese kätte. Juba pakend ise tegi nii palju rõõmu, tohutult ilus roheline kinkekott ja sisu väga armsalt pakitud. Aga põhjus, miks ma tahtsin sellest tellimusest kirjutada on see, et märtsi lõpuni on Aravon.ee lehel tasuta kohaletoimetamine ning kui tellida Geomari või Placent Activi tooteid, siis pannakse teile kaasa väike kingitus. 
Mina tellisin trimmiva dušiõli, mille hinnaks on hetkel vaid 3,50€. Tegelikult olen juba päris ammu otsinud kehaõli, mida peale duši all käimist kasutada, sest niimoodi saan keha tunduvalt paremini niisutatud kui kreemiga. Kui kedagi huvitab, milline on mu kehahooldus rutiin, siis võin teha ka eraldi postituse sellest. Aga kuna Geomari dušiõli on nii hea hinnaga, siis mõtlesin selle praegu järele proovida.
Teine toode, mille mõtlesin ära proovida, on Geomari vaharibad näole ja bikiinile, mis olid samuti hea hinnaga (1,60€). Loomulikult testin ma neid enda peal ja kui jään rahule, siis tellin juurde ja kasutan kliendi peal. Ma juba karbi sisu piilusin ja mulle meeldib, et vaharibad on parajas suuruses ja kaasas on kolm lapikest, mida peale vahatamist kasutada. 
Kingitusena sain kaasa ühe meresoola ja maasika ekstraktiga kehakoorija pakikese. Olen proovinud ka kohvi pulbriga koorijat, mis mulle väga meeldis. Testin täna ka seda maasika ekstraktiga ning otsustan, millist suures pakendis koorijat koju osta. 
 Veel sain kingituseks kaks testrit - Placent Activ šampoon ja palsam. Neid kahte olen juba proovinud ja ka arvustuse leiab siit(link). See kingitus on täpselt kümnesse, sest ma pole siiani raatsinud kogu seda Placent Activi komplekti omale hankida ning nüüd saan taas mõned korrad nende super toodetega pead pesta :)
Seega kõik, kes veel pole Aravoni e-poes ringi uurinud, siis soovitan kindlasti külastada seda lehte ning kasutada võimalust!!

No comments:

Post a Comment