6 March 2015

Batiste kuivšampoonid - XXL Volume, Fresh & Blush!

Tegin eile ühe väikese video (ma vähemalt üritasin) Batiste kuivšampoonidest, mida mul on õnn proovida. Kaks neist on ka loosimises ära kinkida, seega need, kes palju neist šampoonidest ei tea, saavad natukenegi aimu millega tegu. 
Mina isiklikult kunagi arvasin, et mul seda toodet vaja ei lähe, aga ükskord Ilu messilt ostsin ühe ja peale seda on mul tunne, et nüüd on see tihti lausa hädavajalik. Kellel siis ei tuleks ette ootamatuid kohtumisi või kiireid aegu, tänu sellele tootele ei pea vähemalt juuste väljanägemise pärast muretsema. Vaadake videot ja osalege kindlasti ka loosis, mis lõppeb juba ülehomme (8.märts)!!!
Video parema kvaliteedi tagamiseks vaata seda HDs!
Hetkel tegelen ka blogis suurte muudatustega, seega võib tekkida hetk, et siin on natuke segadus, aga seda kõike parema tuleviku nimel :P

4 comments:

  1. Mis laul taustaks mängib?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selline mix laulust Read all about it: Stefan Biniak - The Read All About It Bootleg :)

      Delete
  2. Kas sa juuksed ikka läbi ka pärast kammisid, kui olid šampooni pähe lasknud, masseerinud ja minutike seista lasknud? Videos seda küll näha ei olnud. Ja mina oled seda kasutanud ka täispikkusel. Siis lasen muidugi hästi vähe, aga ikka kiirelt ka otstesse natuke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kammisin, ise avastasin alles siis, et oleks võinud videos ka seda mainida, kui olin kõik juba ära pannud ja seisin kammiga peegli ees :))
      Proovin teinekord ka täispikkuses lasta, täitsa huvitav, et kuidas tunne jääb.

      Delete