5 March 2015

Arvustus: Kuidas toimib Purederm kooriv jalamask I

Teen selle posituse lihtsalt seetõttu, et enne loosimise lõppemist näidata teile kuidas Purederm kooriv jalamask töötab. Pikem ja põhjalikum kokkuvõte tuleb hiljem, aga nüüd asja juurde.
Mina tegin maski 6 päeva tagasi - hoidsin maski jalas 1 tund ja 15 minutit. Pakil on kirjas, et hoida võib 1-1,5 tundi. Pärast maski eemaldamist olid jalad hellakesed ja katsudes pehmed, nagu oleks kaua soojas vees ligunenud. Ja paar päeva mingit muutust polnud, tallad olid vaid natuke kuivemad kui muidu. Ja täna - 6 päeva hiljem - koorun nagu uss. Nahk tuleb väga õhukese kihina maha üle terve talla. Pildid, mis nüüd tulevad, on üsna koledad, aga loodan, et see tasub end suveks ära :))
Ja kui peale piltide nägemist soovid ikka veel seda toodet omale, siis osale kindlasti loosis(link)!

8 comments:

  1. Oi, ma kujutan ette kui pehmed jalad võivad lõpuks olla. Kas sa tead kui palju need jalamaskid maksavad ja kus neid osta on võimalik? Tahan ka proovida nüüd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nii ootan seda hetke, mil nad pehmed on :)) Aga hinda ma kahjuks öelda ei oska, usun, et kui võtad vholdinguga ühendust, siis nad lahkesti ütlevad sulle :)

      Delete
  2. Olen pikka aega mõelnud tellida Holika Holika oma aga no ei ole julgenud :D Trenn, kus käin on ka pooleldi paljaste jalgadega, ainult jalasidemed on ümber, päris hull oleks ringi joosta seal ja kooruda aga enne suve tahan kindlasti ära proovida, sest mu jalad ilmselgelt vajavad seda, et vana nahk maha saaks :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina soovitaks igaljuhul proovida :) Ma käin duši all peale trenni ja juba siis tunnen pisut piinlikust :P

      Delete
  3. Tundub väga huvitav toode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On tõesti huvitav :) Soovitan proovida!

      Delete