14 February 2015

Nüüd siis lõpuks..

Eile panin punkti kosmeetiku eriala õppele, suur algus on nüüd tehtud ja nüüd on võimalik vaid edasi areneda :) Hetkel olen küll töötu, kuid ma iga päev otsin ja uurin maad, sest kindlasti tahaksin edaspidi tööd teha just iluvaldkonnas või kosmeetikuna. Püüan end täiendada ja leida võimalusi erinevate koolituste näol...eks elu näitab, mis edasi saab. Kuid lasen teil ka väikese pilgu heita mu lõpuaktusele, mis oli võrreldes kahe eelneva lõpetamisega kõige pingevabam :) Lõpetasin kooli nelja-viielisena ning olen vägagi valmis tööle asuma!
Meigi ja soengu tegin ise, meigiga jäin ise väga rahule, sest tegelikult päevane meik ei ole just kõige raskem, õnneks sain eilseks oma näonaha ka korda. Kuna aga ilm oli väga niiske, siis linna jõudes olid kõik mu kaunid lokid lössi vajunud, hiljem mõtlesin, et oleks võinud lokitaja isegi kontserdimajja kaasa võtta. 
Ja päeva lõpp mind kahjuks väga ei soosinud, sest ma tundsin end järjekordselt väga halvasti, pea valutas ja nõrkus oli kogu kehas. 
See-eest tänane päev möödus hästi, hommikul rõõmustasid mind lilled ja päeval läksin oma kalli issi juurde ja tegin talle "parima sõbra" kaardi, sest ta on tõesti mu parim sõber ja parim inimene minu elus :))

4 comments:

  1. Õnne lõpetamise puhul ja mis sest, et lokid ei püsinud, väga ilus näed ikkagi välja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Gerli! :)
      Ise olin ikka päris pettunud, aga mis sellise ilmaga ikka peale hakata.

      Delete
  2. Oleks võinud siis Eesti hümnigi teada...Valus oli vaadata :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loodan, et su silmadel nüüd parem ja enam pole valus :/

      Delete