7 February 2015

Lõpp on lähedal!

Värskendan täna blogi lühikese jutuga, sest käesolev nädal pani peaaegu punkti minu tagasihoidlikele õpingutele ja kuna olen tegelenud õppimisega, siis pole jõudnud ei pildistama, ega üldse midagi teha. Ma ei saa öelda, et oli tohutult raske aeg, kuid selleks, et tänasesse päeva jõuda pidin ma ikka omajagu vaeva ka nägema. Alustades sellest, et kõik tööd ja kogu õpitud materjal, mis teised olid kahe kuu jooksul omandanud, pidin ma järgneva kahe kuu jooksul positiivsetele hinnetele esitama, samal ajal ka jooksvad tööd sooritama edukalt. Sain selle pooleteise aasta jooksul tohutult praktikat ning kõik vajaliku, et alustada kosmeetikuna tööd :) 
Mina usun, et kõik meie elus juhtub põhjusega ja see, et ma otsustasin õppida kosmeetikuks viib mind elus kuhugi, kuhu ma pean jõudma. Endalegi on veel uskumatu, et juba on see läbi, ainult veel lõpetamine ootab ees, mis toimub juba KUUE päeva pärast, lihtsalt nii nii lahe!!! :) Lõpetamiseks on mul nüüd kõik vajalik olemas, sest kleit sobis, kingad sobivad juba keskkooli lõpetamisest, soeng tuleb lihtne ja meik valmib seekord iseenda käe läbi. 
Kohe-kohe teen ka kokkuvõtte sellest, kuidas mõjus mulle Placent Activ ripsmeseerum, mida panin kuu aja jooksul iga õhtu peale. Etteruttavalt võin öelda, et ise märkasin erinevust juba peale mõne päeva möödumist :)

Kas läheksid sellise kosmeetiku juurde? Milliseid häid/halbu kogemusi on seoses kosmeetiku juures käimisega ette tulnud?

No comments:

Post a Comment