16 February 2015

Arvustus: Placent Activ ripsmeseerum

Olen nüüd kuu aega järjest kasutanud Placent Activ ripsmeseerumit, mille sain Aravon.ee lehelt. Kui toote sain, siis esialgu tundus, et see ei sobinud mulle, sest silmad hakkasid kipitama, aga nüüd proovisin uuesti ja seekord mingit ebamugavat tunnet ei tekkinud.
Tootekirjeldus ütleb, et toode soodustab ripsmete kasvu, vähendab ripsmete väljalangemist, muudab nad pikemaks ja tihedamaks. Toode sisaldab 100% naturaalset platsenta ekstrakti ja rikkalikult aminohappeid.
Seerumit tuleb kanda igal õhtul ripsmepiirile hästi juurte lähedale peenikese triibuna, võib panna nii ülemistele kui ka alumistele ripsmetele, mina kasutasin vaid ülemistel, sest alumised on mul piisavalt pikad.
PS! Ning kellel on kulmudes tühimikud, kuhu mingil põhjusel karvad ei kasva või soovivad, et kulmud oleksid tihedamad, siis see seerum toimib samamoodi ka kulmudel. Samuti tuleks igal õhtul kanda seerumit tühjadele kohtadele või kogu kulmu ulatuses.
Niisiis räägin nüüd oma kogemusest. Nagu ma ütlesin, siis esimestel kasutuskordadel ehmatas mind ära see imelik kipitus silmades, kuid kui uuesti proovima hakkasin, siis hakkas see mulle väga meeldima, juba pärast paari päeva märkasin, et ripsmed paistavad rohkem välja. On märgata, et ripsmed on tihedamad ja kindlasti ka natukene pikemad. Alguses tundus, et ripsmeid tuli väga palju ära, kuid samas silmadel neid vähemaks ei jäänud ja peale paari nädalat kasutamist jäi väljalangemine ka kinni. Kõige paremini on erinevust näha siis kui värvin ripsmed ära. Mina soovitan teha seda kuurina, näiteks kuu aega järjest, siis lasta mõned nädalad "puhata" ja siis taas kuu aega. Nii palju kui olen juba kosmeetikuna tööd teinud, siis tean, et kõik iluprotseduurid toimivad ikka kõige paremini kuuridena ja aegamööda. Väga suurt muutust sellise väikese aja peale on palju tahetud :)
Kasutasin ka hästi lühikest aega seerumit ka oma kulmudel, kuid lõpetasin, sest kulmud hakkasid liiga kiiresti kasvama ja ma ei jõudnud neid enam ära kitkuda :)
Hoolimata sellest, et alguses mulle see toode ei sobinud, siis jäin ma tulemusega väga rahule, kindlasti kasutan seda edasi kuni see otsa saab ja ehk õnnestub mul endalgi kuur läbida. See topsik on mul ka kuidagi katki läinud kahjuks, aga püüan sealt viimase ikka kätte saada, et hea kraam raisku ei läheks.
Lisaks oli Aravoni saadetud pakikeses kaks Geomar'i kehakoorijat, mis tõesti väga head. Vaatasin nende kodulehelt, et ka hind on väga hea! Soovitan uurida www.aravon.ee.

2 comments:

  1. Tegelikult esimesed 3-4 päeva peabki see seerum kipitama, tooteesitleja ütles, et see on nii 99% kasutajatel. See ei näita toote mittesobimist. Kui kipitus on pikemalt, kui 4 päeva, siis alles tuleb hakata vaatama, kas tegu võib olla mittesobivusega/tavapärasest tundlikumate silmadega. Ja platsenta-tooteid soovitaks ka juuste väljalangemise korral (kellel meist aegajalt pole sellist tunnet, et kohe jään vist täitsa kiilaks, juukseid muudkui tuleb ära justkui salkude kaupa) - platsenta ampullid ning vastavad shampoon-palsam aitavad tõesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda ma alguses ei teadnud jah, et see kipitus normaalne, aga uuesti proovides enam seda tunnet polnud :) Kuid see on hea teave kindlasti, nüüd tean ka oma tuttavatele seda rääkida.
      Mis puutub juustehooldusesse, siis olen neid proovinud, postitus siin..http://aniitsik.blogspot.com/2015/01/arvamus-placent-activ-juuksehooldus.html. Jäin ka nendega väga väga rahule :)

      Delete