29 January 2015

Update!

Kuna viimasel ajal pole mu elus suurt midagi uut toimunud, siis mõtlesin avaldada ühed pildid, mille tegime juba päris tükk aega tagasi Mikuga.
Aga olen nüüd sel ja eelmisel nädalal saanud pakke, mida ootasin ja varsti tahaksin teha arvustuse RT pintslitest, mis on tellitud Aliexpressist ning juba mainitud Beautybay toodetest. Tõenäoliselt on homme mul palju aega sellega tegeleda, eks ma siis mõtlen kas teen video või kirjutan. Ja palju rohkem olen ma elevil oma lõpukleidi pärast, mille tellisin 7€ Asos'st!!!Jah, 7€ ja see istub üli hästi mul seljas ning sobib ka suvel kandmiseks, teen mingi korraliku pildid sellega lõpetamisel (13.veebruar), siis saate näha :)

5 comments:

  1. Esimene pilt tho.. megaarmas!

    ReplyDelete
  2. Võiksid pildid natuke suuremaks teha :) Väga kenad on muidu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga hea, et ütlesid, muutsin nüüd ära :) Ei tea, pea plahvatusohtlik peas, et kõik juba segamini :P

      Delete