31 January 2015

Beautybay.com tooted

Tellisin omale aasta alguses Beautybay.com leheküljelt mõned ilutooted, millest täna tahaksin natuke rääkida ja näidata. Kõik neli toodet olid super hea hinnaga (hinnad on natuke muutnud ajast kui ma need tellisin) ning üsna vajalikud minu jaoks. Paki saabumine võttis aega, sest kosmeetikat ja elektrilisi tooteid saadavad nad maatranspordiga, mitte lennukiga, kuid kõik jõudis ikkagi mõistliku ajaga kohale. Niisiis ma alustan!
Esimene toode on Beautybay peitekreem (2,60€), mis on toonis Light. Kuna ma pole varem peitekreemi kasutanud ega ka tellinud, siis valisin tooni üsna kõhutunde järgi. Katsetasin kohe ka ära ning mulle tundub, et see on vist mulle õige toon, ma vähemalt loodan. Kahjuks millegagi võrrelda seda ei oska ega saa, sest varasem kogemus puudub, aga mulle hetkel meeldib see. Koostise poolest on ta mõnus kerge, väga hästi laialihajutav ning sulandub ilusti mu nahaga. Ju ma hiljem ka mainin kui ma mõne vea sellel avastan.

Teine toode on Beautybay lauvärvipalett (6,60€), mille ma tellisin kahel põhjusel - see oli super hea hinnaga ja sel on 12 erinevat tooni, millest enamik on matid ning mis annavad mulle võimaluse proovida niivõrd palju erinevaid jumestusi teha. Proovisin natuke sõbrannaga neid värve juba ning jõudsime järeldusele, et nende värvidega saab päevameiki teha, õhtumeigi jaoks on nad pisut liiga heledad, aga minu jaoks on see ka super, kuna tumedamaid toone on mul juba niigi kogunenud. Nad hajuvad väga hästi. Ütleks, et sellise hinna eest päris okeid! :))

Kolmandaks tellisin omale väikese Beautybay taskupeegli (3,30€), millel on külgedel lambikesed, mistõttu seda saab ka õhtul tubase valgusega väga hästi kasutada. Seda müüakse kahes erinevas värvis - must ja valge, mina valisin omale musta, kuigi valge on mu lemmikvärv, aga must tundus praktilisem. Kahjuks jõudis minuni praaktoode, üks peeglitest olid katki, ilmselt juba neil laos oli see katkine. Ehk saadavad mulle uue ja terve, siis saan ka hea pildi sellest siia lisada. Ja kuna ta on katki, siis kasutanud seda pole, aga usun, et kotis oleva tavalise peegli asendan sellega (tervega muidugi).

Ning neljandaks ostsin omale Beautybay jumestuskäsna (3,30€), mis on täpselt samasugune nagu the original beauty blender, mis ILUs maksab näiteks ~18 eurot. Olen selle mugavusest palju head kuulnud ning tahtsin omale seda päris pikalt juba, kahjuks ükski seda toodet pakkuv firma koostöö soovi ei avaldanud :)), ning õnneks leidsin selle õigel ajal, sest see hind on minu meelest imeline! :) Olen natuke kokkupuutunud ka päris beauty blenderiga ning ma tõesti ei näe vahet, aga hind on PALJU odavam. Kui see käsn märjaks teha läheb ta pehmemaks ja suuremaks ning sellega on nii mugav jumestuskreemi peale kanda, jätab väga loomuliku ja läbikumava tulemuse. Võtsin omale musta värvi käsna, sest kuskilt lugesin, et see on roosast ja valgest kõige praktilisem.
Kas oled Beautybay toodetega kokku puutunud? Kas tooted ja hinnad tunduvad Sulle mõistlikud?

2 comments:

  1. Palett on nii ilusate värvidega, kuidas neil pigment on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka nii meeldivad need värvid, aga pigment on suhteliselt õrn, sobibki pigem väga kerge meigi tegemiseks :)

      Delete