6 January 2015

Arvamus: Placent Activ juuksehooldus!

Uus aasta, uued arvamused! Kirjutan selle postituse, sest olen nüüdseks juba kaks kuud kasutanud ja katsetanud Aravonilt saadud Platcent Activ šampooni ja palsamit. Ja muidugi ampullid, millest ühe suutsin kogemata maha pillata ja ilma jääda. Rispmeseerumi sain ka, kuid sellest kirjutan eraldi postituses, seega sellega tuleb veel natuke oodata. 
Aga asja juurde..Kõigepealt peaks vist ära mainima, et hakkasin seda sarja kasutama üsna kohe peale juuste värvimist, seega on väljakasvust väga hästi näha kui palju mu juuksed kasvanud on. Vahepeal pole ma juukseid lõiganud ka, seega on tulemused 100%-liselt täpsed :)
Lisan iga toote lühikirjelduse:
  1. Šampoon ja palsam - Sisaldavad platsenta ekstrakti, mis on toitva ja tugevdava toimega, aitab juukseid kaitsta väliste keskkonna mõjude eest, pidurdab juuste väljalangemist. Platsenta ekstrakt parandab peanaha niiskustasakaalu ja elastsust. Siidiproteiinid muudavad juuksed pehmeks ning annavad neile terve välimuse.
  2. Juuksekasvu soodustav seerum - Sisaldab 100% naturaalset platsenta ekstrakti, mis aitab vältida juuste väljalangemist. Korrapärasel kasutusel muutuvad juuksed elujõulisemaks ja tänu loomuliku kasvu stimuleerimisele aeglustub juuste väljalangemine. 
pilt tehtud telefoniga, ups :)
Šampoonist ja palsamist olen ma väga vaimustuses. Nii lõhn, konsistents kui ka tulemus on super! 
Lõhna poolest on nad mõlemad õrnalt männi lõhnaga ja mingisuguse tuttava lõhna, mida ma täpselt seletada ei oska, kuid nad ei ole sugugi ebameeldivad ega liiga tugevad lõhnad. Šampoon on natukene paksema konsistentsiga kui palsam, sellepärast peaks enne palsami pealekandmist juustest korralikult vee välja väänama, muidu palsam lihtsalt tilgub koos veega välja. Palsamit tuleb peas hoida 3-5 minutit, mis minu jaoks oli natuke palju, sest pesen juukseid tavaliselt pea alaspidi. 
Ainus asi, mis mind natuke häiris oli see, et peale šampooniga pesu olid juuksed krudisevad, nagu oleks kuivad, kuid samas tundusid väga väga puhtad. Kuid peale palsamit muutusid nad taas siidiseks ja üli pehmeks.
Olen nende kahe tootega nii rahul, kindlasti saavad minult 10 puntki!!! Mõnelt inimeselt olen enne seda kuulnud tagasisidet ning see pole olnud nii positiivne kui minul. Rohkem olen kiidusõnu kuulnud ampullide kohta, kuid nii palju kui on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi! :)
Ampulle soovitatakse kasutada iga kahe päeva tagant ja minu jaoks tähendas see peale igat pesu. Kuigi ma lootsin ja eeldasin, et ampullid pidurdavad natukenegi mu juuste tohutut väljalangemist, siis kahjuks seda ei juhtunud, aga ma arvan, et ma oleksin pidanud nende kasutamist jätkama, et nad korralikult toimima oleks hakanud. Sellegipoolest mulle väga väga meeldis selle vedeliku lõhn, see oli värske ja õrn. Kandsin seda rätikukuivadesse juustesse, mudides juustejuurtele. 
Ma annaksin sellele 7 punkti 10st ja seda sel põhjusel, et ilmselt oleksin pidanud pikemalt neid kasutama, et paremat hinnangut anda.
Pärast / Enne
Pildil on väga hästi näha, et mu juuksed on jupikese võrra pikemad, enne oli täpselt ühel joonel rinnahoidja alumise servaga. Ka väljakasvu on palju ja ma usun, et šampooni ja palsami kasutamist jätkan kindlasti. Ampulle ma hetkel proovima ei kipu, sest juukseid praegusel hetkel palju välja ei lange, kuid kevadel tahan veel ühe kuuri läbi teha.

Veel kord suured tänud Aravonile, et andsite mulle prooviks need imelised tooted!!!:)

1 comment:

  1. Minu täielikud lemmmmikud!
    Mul ka kogu kombo - šampoon, palsam ja ampullid <3

    ReplyDelete