6 December 2014

Life Update!

Hei hei,
long time no see. aga pole ka olnud tuju millestki rääkida. Olen sel ajal toimetanud ja lasknud elul lihtsalt kulgeda, olen püüdnud tähelepanu pöörata asjadele, mis mind häirivad ja mille üle ma rõõmu tunnen. Viimasel ajal on tegelikult palju juhtunud, näiteks sain oma kauaoodatud (talve)jope kätte, aga kuna selle jopega on +1 juures külm, siis ilmselt -20 kraadi jaoks on vaja pikem ja soojem jope leida. Homme lähen teen Pärnu poodides väikese tiiru, ehk leian jope, mis mind ootab :)
Lisaks sellele sain mõned sünnipäevaüllatused veel, need, kes mind Instagrammis jälgivad, teavad, et Islandilt tuli mulle sünnipäevakaart, see oli nii nii armas, sest tänapäeval saab üliharva välismaalt kaarte ja nüüd kõige kõige suurem üllatus oli minu isiklik sülearvuti!!! Juba mingi aasta aega kasutame Miku arvutit kahepeale ning tegelikult oli vahepeal natuke raske, küll tahtis tema rulavideosid vaadata, aga mina samal ajal blogi kirjutada või pilte töödelda. Õnneks nüüd seda probleemi pole ja saame mõlemad teha oma asju. Mikk aitas mul ka kõik pilditöötlus- ja muud vajalikud programmid saada.
Valmistan kodu vaikselt jõuludeks ette, koristan ja kaunistan, et hoolimata ilmast jõulutunne tuleks. Püüan nüüd usinalt rühmatreeningutes ja jõusaalis käia, et suveks ikka vormi saada :D Tegelikult mitte, tahan lihtsalt end hästi tunda ja kõik mured ja probleemid välja higistada :)

4 comments:

  1. Mina igatahes kiidan seda arvutit! Mul täpselt sama ja sobib igati. Pole midagi üleliigset arvutil küljes ja Windows 8 op õppisin ka ruttu ära. Palju mugavam, kui 7 :D Ainus, mis mind aegajalt häirib, on uuendused. Ükskord jooksis isegi arvuti seepärast kokku ja päris mitu päeva ei saanud midagi teha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Gerli tagasiside eest! :) Windowsiga olen juba harjunud ja mulle ka väga meeldib see arvuti. See on üldse mu teine läpakas ning millegi üle nagu kurta ei oskagi ja ei tahagi, sest see tuli mulle nii suure üllatusena, Ameerikast. I am super happy 😊😊

      Delete
  2. Mulle meeldivad Su postitused ja Su blogi ning su superkvaliteediga pildid. Palju edu edaspidiseks! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merli üli üli suur aitäh Sulle :) Positiivsed kommentaarid teevad tuju nii heaks!

      Delete