28 December 2014

It's still 2014

Heihei (olen viimastel päevadel tundide viisi erinevate youtuberite videosid vaadanud ja "heihei"ga alustada tundub ainuõige)!
Ikka veel on 2014 aasta ja kuigi ma hetkel ei jõua ära oodata, et 2015 saabuks, siis ma tean kui ruttu aastavahetus mööda läheb. Mingisugune väike ärevus on sees, võib olla sellepärast, et meil pole konkreetset plaani paigas, päris kahekesi aastavahetust vastu võtta ei tahaks, aga kuskil klubis see maha juua on ka mõttetu. Jõulud on pereaeg, aga aastavahetusel tahaks ikka sõpradega olla, aga kust sellised sõbrad leida, kes meiega olla tahaksid? See kõlab nagu me oleks nii õudsad ja rõvedad ja räpakotid, et keegi ei taha meiega olla, aga tegelt meil lihtsalt pole selliseid ühiseid sõpru, kellega me pidevalt suhtleme (millest on ülimalt kahju) ja ilmselt on teistel omad plaanid (nii negatiivne).
Täna sain kokku oma keskkooli klassikaaslastega (vähemalt osadega neist), käisime meie klassijuhataja juures ja saime ka omavahel üle pika pika aja kokku. Mina pole peaaegu kedagi neist umbes poolteist aastat näinud, sest eelmisel aastal kui nemad kokku said, olin mina tööl. Ja seda suurem oli rõõm neid näha. Selline igatsus keskkooli järele tuli :)
Kuid aitab emotsioonidest, näitan parem natuke pilte, mille tegime mõni aeg tagasi juba, see mets oli tõeline winter wonderland!!! Loodan, et teile meeldivad need pildid sama palju kui mulle :P
Sweater-Reserved / Jeans-Seppälä

4 comments:

  1. Nagu modell juba :D Kas külm ei hakanud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma südamest tänan :) Selliseid asju on ülimalt hea meel kuulda!!! Ja tegelikult pildistamise ajal polnud külm, kuid peale seda pidin küll jope mega ruttu selga panema :)

      Delete