22 December 2014

GRWM: Jõulud/aastavahetus!

Nii, võtsin end kokku ja kuna mul oli palju aega, siis tegin ära video, kus näitan milline võiks välja näha üks lihtne, kuid samas väga võluv ja pidulik jõulu/aastavahetuse look. Püüdsin luua hõbedast suitsusilma ning lisasin matt veinipunase huulepulga, mis muudab meigi minu jaoks võluvamaks. Küüned tegin väga säravad, sädelevad ning jõululikud. Soengu suhtes ma kaua ei mõelnud - lokkidega lisasin pidulikkust ja kaunistustega (sel korral valge lill) saab muuta soengut huvitavamaks. Lisaks saab igaüks ise kombineerida ehteid kleidi ja kingadega.
Loodan, et teile meeldib video ja ilusat pühadeaega!!!


6 comments:

  1. Teinekord selliseid videosid tehes lase ekraanile ka toote nimi, mida kasutad. Nii saab neid otsida, kui miski huvi pakub :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, et seda ütlesid, sest ma ise mõtlesin sellele, kui videot kokku panin, aga kuna ma tegin seda täna väga vara hommikul, siis läkski lõpuks meelest. Järgmine kord lisan kindlasti nimetused juurde :)

      Delete
  2. Valgus võiks kindlalt parem olla! :)
    Muidu väga lahe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh ja olen täiesti nõus valguse suhtes. Lihtsalt tegin selle video nii hilja õhtul ja kodus spets lampe ja valgust pole, siis kahjuks jäi nii. Edaspidi ehk saan valgel ajal filmida :)

      Delete
  3. filmi päeval, suuna valgus endale näkku ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üks uuem video on tehtud päevasel ajal, usun et tuli parem :)

      Delete