22 November 2014

Video: Mikk teeb mulle maniküüri

Hei hei,
veetsime eile Mikuga ühe väga toreda õhtu, käisime väljas söömas, jalutasime, sest väljas oli nii nii mõnus soe ja lumi oli ka nii pehme ning õhtu lõpuks tegime ühe video, kus Mikk lakkis mu küüsi ja mitte ainult, ta tegi igale küünele väga omanäolise maalingu. Ma olin tegelikult väga positiivselt üllatunud, et tal nii head ideed on, sain paar head mõtet, mida teinekord ise teha. 
Kuigi põhilakk (valge) läks natuke küüntest mööda ka, siis lõpptulemus on minu meelest väga super. Niiet keda huvitab ja soovib näha, siis vaadake allolevat videot, enjoy! :)
Vaadake kindlasti HDs.

4 comments:

  1. Väga lahe idee ja hästi kukkus välja!

    http://justmecleer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nii super nunnu!! Ma lihtsalt terve aja naeratasin! Mikk maniküüriks pole mõelnud hakata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :) tead ma ütlesin talle jah, et tal ju tuleb see nii hästi välja, et võiks ju :D

      Delete