15 November 2014

Make Up Store meigikursus!

Täna käisin ära MUS'i meigikursusel, valisin õhtumeigi, sest kerget päevast meiki on kergem teha ning üleüldse on mul enne teatrisse või muule üritusele minekut probleem, et millist jumestust teha. Sain nii mõnegi hea nipi kuidas meigipõhi kestaks kauem ning kuidas silmameiki muuta veel paremaks. Näiteks varem pole ma kunagi alumiste ripsmete juurde lauvärvi lisanud, kuid täna lasin seda teha ning tulemus oli tõepoolest palju intensiivsem ja parem, ise poleks ma seda katsetama hakanudki vist :) Lisaks sain veel omale neli toodet, mida mul oli vaja, et teha korralikku meigipõhja. Ausalt öeldes varem oli mul vaid BB-kreem, mida ma vaid aeg-ajalt kasutasin. 
Kursusest lühidalt nii palju, et mulle väga väga meeldis, teenindus ning kogu see protsess oli nii mõnus. Jumestaja näitas ja seletas hästi, vastas mu küsimustele, nii palju kui mul neid oli ning pärast aitas mul tooteid valida. Suhtumine oli hästi motiveeritud ja professionaalne, mul oli lausa kahju sealt ära minna :D Niiet kellel vähegi huvi või soovi on sinna koolitusele minna, siis mina soovitan, sest lisaks headele nõuannetele ja super meigile saate ka omale väga kvaliteetseid tooteid soetada. Mina vormistasin ka omale kliendikaardi, millega edaspidi soodustusi saada, sest ma usun, et MUS'i tooteid hakkan edaspidigi kasutama.

2 comments:

  1. I Loved the look and the makeup!

    Join my international Giveaway!
    http://www.mah4021.com/2014/11/oasap-giveaway-sorteio.html

    xoxo
    Marcella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much!!! :) I will join ;)

      Delete