11 October 2014

Mess Ilu Sõnum + vlog

Nagu lubatud lisan lühikese kokkuvõtte minu messikogemusest, pilte toodetest, mida ostsin ja video sellest päevast :)
(vaata kindlasti HDs)

Ootasime kogu klassiga seda "õppereisi" väga ning ootused olid kõrged. Mina läksin sinna plaaniga soetada omale üks hea ja korralik juuksemask ning tangle teezer, sest praegune on oma aja juba ära elanud. Erinevad tuntud ja vähetuntud firmad olid sinna kokku kogunenud, enamik pokse mulle huvi ei pakkunud, aga ikka päris mitu tiiru sai tehtud ja lõpuks kõigis ka uudistamas käidud. 
Kõige rohkem elevust tekitas minus Tradehouse'i ala, mis oli tohutult suur ja avar, seal leidus kõike ja tõesti väga heade hindadega. Näiteks juuksemaski ostsingi just sealt, sest liitrine potsik maksis vaid 8,90€ (kodulehelt tellides 12,90€). Kuna see on mask, siis usun, et seda jätkub mul vähemalt pooleks aastaks. Ka pusaharja sain sealt, ilma varreta nagu ma soovisin, mugav käes hoida ja ilus, maksis 6,90€ (kodulehel 9,20€).
Lisaks ostsin omale valgendava hambapasta, mida hakkan nüüd testima ning hiljem räägin ka tulemusest. Miks valgendav? Sest sügisest hakkasin ma igahommikuselt kohvi jooma, aga kuna ma varem ei joonud eriti üldse, siis hambad on hakanud oma sära kaotama. Ka huvi pärast tahaks teada, kas see toode täidab oma ülesannet.

2 comments:

  1. Mask on super hea ning ostsin samasuguse batista, mis mulle väga meeldib. Ühesõnaga väga tore ja mõnus üritus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole veel jõudnud maski proovida, aga usun, et kui nii paljud kiidavad, siis on hea :) Mulle ka väga meeldib see üritus ja väga tahaks juba järgmist aastat.

      Delete