21 October 2014

Life update

Nii kurb on seda tõdeda, et olen kaua blogisse mitte midagi kirjutanud. Mul on iseenda pärast kurb, tunnen, et tahaksin kirjutada rohkem, aga samaaegselt ei taha kirjutada mingit suvalist mõttetut juttu. Tuleb tunnistada, et mul oli selline hetk blogimise juures, kus tahtsin kohutaval kombel kõigile meeldida, aga nüüd viimasel ajal kõiksugu erinevaid uusi blogisid avastades ja youtube'i kanaleid vaadates, saan aru, et kõigile ei saagi meeldida. Aga kelle "tüüpi" inimene olen siis mina? Mingis mõttes olen hetkel selle otsinguil :) Aga las see teema hetkel jääda.
Kirjutan parem sellest, mis puudutab kooli. Hetkel on mul juba kolmas nädal teooriat (kokku 5 nädalat) ja peale seda alustan taas praktilise osaga ja siis on kuni lõpuni ainult praktika. Ühest otsast on see super, sest mulle meeldib teha asju kätega, ma naudin oma "tööd". Teisest otsast kõik, mis puutub teoreetilistesse teadmistesse, ununeb, aga eksamist ei saa üle ega ümber. 
Ka mu jõuluvaheaeg kestab 5 nädalat, sest suvel tegin osa praktikast ette. See on super, kuna ehk on siis õhkõrn lootus, et saan kuhugi natukesekski puhkama minna, kasvõi kuhugi spaasse lõõgastuma :)

No comments:

Post a Comment