3 October 2014

Bio2you: soolaga kehakoorija ja astelpaju tee

Teine toode, millest tahaksin kirjutada on soolaga kehakoorija "Kummel ja saialill". Kuna mul on üsna kuiv ja väheniisutatud nahk (milles suuresti olen ise süüdi), siis ma kartsin, et see toode ei sobi mulle, et nahk jääb peale koorimist veel kuivemaks. Muidu olen kasutanud Joiki suhkrukoorijat, millega olen ülirahul, sest see ei kraabi ega kuivata liialt nahka. Kuid kui proovisin Bio2you soolaga kehakoorijat, siis ma ei pidanud pettuma, nahk oli peale seda niisutatud.
Enne kasutamist tuleks see kindlasti õrnalt sõrmedega läbi segada, sest looduslikud õlid on kihina koorija peale tõusnud ja tänu õlile ei jää nahk kuiv. Konsistentsi poolest on ta peeneteralisem kui suhkrukoorija, mis mulle väga ei sobinud, sest selline tunne jäi nagu liiva hõõruks nahal. Eelistaksin kindlasti samast sarjast greibi suhkrukoorijat.
Lõhna poolest on see koorija väga mahe ja hea, samuti ei sisalda see parabeene!!!

Kolmas toode on astelpaju tee, mis on suurepärane abimees külmetuse puhul. Tänu oma mahedale maitsele ja kõrgele antioksüdantide sisaldusele on ta ka hea alternatiiv rohelisele teele, mõned aastad tagasi ma jumaldasin rohelist teed, nüüd kui proovisin astelpaju teed, siis tõepoolest meenutas see mulle pisut rohelist :) Seda võib täiesti suhkruta juua, sest see pole liiga mõru.
Pea kolm päeva tundsin, et mu nina on pisut nohune ja kurgus oleks nagu "kaktus", lootsin, et see möödub. Täna mõtlesin hommikuks proovida astelpaju teed ja uskumatul kombel nohu pole ja kurk ei tee ka üldse haiget! Kuigi see tee maitse poolest mulle väga ei meeldinud, siis sellistel "haiguse perioodidel" hakkan kindlasti korra nädalas seda jooma, et ennetada haigeks jäämist.


No comments:

Post a Comment