6 October 2014

Autumn curls

Käisin reedel juukseid värvimas, tahtsin saada tumehalli tooni ja vabaneda otstes olevast kollakast läikest. Kahjuks juhtus nii, et väljakasvu osa läks täiesti blondiks ning ülejäänud juuksed muutusid lihtsalt heledamaks. Olin pisut nördinud, kuid järgmisel päeval ostsin Colormaski toonis "toffee", mis ideepoolest oleks pidanud juukseid tumedamaks muutma, aga juhtus jälle äpardus ja veel hullem kui enne...mu väljakasvu juuksed olid oranžikad ja juuksepiiril olevad "beebikad" olid täiesti oranži värvi. Konsulteersin oma sõbrannaga, kes mul juukseid värvis ja ta soovitas proovida poevärviga värvida, et tume toon tagasi saada.
Terve pühapäevase päeva istusin ma kodus, sest mul oli mingis mõttes piinlik koduseinte vahelt lahkuda, müts peas kannatas välja minna. Õhtul pimedas käisime Mikuga poes ja ostsin omale Schwarzkopfi vahtvärvi toonis 616 ning hoidsin seda peas ~6 minutit ja tulemus on selline nagu piltidel. Ma olen nüüd oma juustega 100% rahul ja sügis võib rahumeelselt edasi minna :) !
 Jeans, gloves and scarf - Vero Moda / Sneakers - Supra 

2 comments:

  1. See sall sobib sulle nagu valatult! Kaunitar!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh aitäh!! :) Mulle ka nii meeldib ja kindad ja püksid, nagu minule tehtud :D

      Delete