9 October 2014

A little bit of something

Teen väikese kokkuvõtva ja tagasivaatava postituse. Natuke juttu ja natuke unpublished pilte. 
Esiteks tahaksin rääkida Ilumessist "Ilu sõnum", mis toimub Tallinnas 10.-12.oktoober. Juba eelmisel aastal tahtsin sinna väga minna, aga kuna sel ajal ma veel kosmeetikuks ei õppinud, siis üksi natuke pelgasin minna ja arvatavasti olin ka sel päeval tööl. Kuid sel aastal saame taas klassiõdedega seda külastama minna ning seda juba homme. Olen väga väga põnevil ja plaanin teha oma esimese vlogi!!! Loodan messilt leida uusi ja huvitavaid tooteid, mida kasutada oma töös. Enda jaoks on mul vaja väga head ja niisutavat juuksemaski. Ja et Tallinnas käik veelgi enam asjaette läheks, siis enne messi külastame Depile esindust.
Mõtlesin veel, et tahaks teha "küsimused ja vastused" postituse, seega kui keegi arvab, et soovib minu või minu elu kohta midagi rohkemat teada, siis postita küsimused siia alla kommentaaridesse :) Ma ei kujuta ette kui palju või vähe neid küsimusi tulla võib, seega kui tuleb alla viie küsimuse, siis teen selle postituse lihtsalt hiljem hiljem.

No comments:

Post a Comment