23 September 2014

The Maze Runner ehk Labürindijooksja ehk kinominutid

Käisime täna Miku suurel soovil vaatamas The Maze Runnerit Pärnu Apollo kinos. Esialgu seda treilerit vaadates, ei arvanud ma suurt midagi sellest, kuna ma ise olen pigem selliste romantiliste komöödiate austaja. Enne pikka juttu vaadake ära treiler:


Tundub ulmekas ja nõme? Jah, ma arvasin ka alguses nii, sest treilerisse ongi vist kõige valjumad ja jubedamad kohad pandud. Aga kuna Mikk nii väga tahtis seda näha, siis heakene küll, läksimegi. 
Enne filmi algust ta veel ütles mulle, et "see on nagu hunger games, meeldib see sulle?".  Noh tegelikult see oli natuke selle moodi küll, aga siiski stoori oli tiba teine. Esiteks selles filmis ei teadnud keegi kuni päris lõpuni välja miks või kes neid noori sinna labürinti saatnud oli. Alles enne pääsemist meenus "peategelasele", kuidas see kõik nendega juhtus. Teiseks oli selles filmis ainult üks võitlejast tüdruk, seda terve karja poiste peale. Ja kolmandaks see film oli kordi kurvem kui Näljamängud. 
Veel selle filmi juures meeldis mulle, et see oli tõesti põnev ja mitte üleliia ulmekas. Tavaliselt mulle ulmekad absoluutselt ei meeldi, ma ei viitsi vaadata kuidas robotid üksteist hävitavad või kuidas sinised koledad pool inimesed pool ei tea kes peret loovad. Mulle meeldib vaadata päris inimesi ja nende emotsioone. Kahel korral isegi tuli mul pisar silma, ma ilmselt elasin väga sellesse filmi sisse. 
Lugesin ka treileri alla postitatud kommentaare ja arvamusi filmi kohta, siis tegelikult võib tõesti öelda, et nii palju kui on inimesi, nii palju on ka arvamusi. Minu jaoks oli see huvitav, sest ma ei süvenenud niivõrd visuaalsetesse efektidesse kui filmi sündmustikku. See ei olnud selline 100% etteaimatav film, võis küll aimata, et kuidas see lõppeb või kuidas keegi mingis olukorras käitub, kuid tegelikult läks ikka natukene teisiti. 
Ma arvan, et mõne aja pärast ma läheks isegi veel kord seda vaatama, sest minu jaoks oli see selline film, mis väärib vaatamist. Kui oled mõelnud ja kahelnud kas minna või mitte, siis mina soovitan minna. See on pigem investeering heasse filmielamusse kui raisatud aeg või tuulde visatud kuus eurot!

Häid kinominuteid! :)

No comments:

Post a Comment