2 September 2014

NSH detox tee/tulemused ja arvamus #2

Mul tekkis väga suur soov proovida organismi puhastavat ja kaalu alandavat teed, aga põhiliselt ikka puhastaval eesmärgil. Natural Skinny Herbs oli nõus saatma mulle proovimiseks ja katsetamiseks 14 päevase kuuri.
Nende kodulehelt võib leida 100% looduslikest koostisosadest valmistatud detox teed ning väga asjalikke nõuandeid õigeks toitumiseks, lisaks on sinna lisatud näidismenüü, mille järgi on väga hea ja lihtne omalegi päevamenüü paika panna.
Kuna olen juba üle poole aasta püüdnud ise vaikselt-vaikselt liikuda parema toitumise suunas (vahel on ikka patusemaid päevi ka), siis otsustasingi toituda nii nagu toitun praegu, et näha kas see tee toimib ka siis.
Esmalt maitsest..
Hommikutee - polnud alguses minu lemmik. Kuid inimene harjub kõigega ja peale mõnda päeva hakkas see mulle isegi täitsa meeldima. Kõige enam meenutas maitse kummelit ja seda oli ka lõhnast väga hästi tunda, et tee sisaldab kummelit :)
Õhtutee - selle maitse oli minu jaoks nauditav juba esimesest sõõmust. Kahju ainult, et õhtuteed tuleb juua igal teisel õhtul!
Ootused...
Kuna mina hakkasin seda teed proovima ideega puhastada organismi, siis kaalulanguse tulemust ma ei oodanudki. Minu peamised ootused olid vähendad söögiisu (mõttetud näksimised on nagu nuhtlused), puhastada organismi, parandada seedimist ja puhastada verd. Kuna olen lugenud, et sellised teed muudavad olemise kergeks, siis mis suur ootus oli tunda end ka kergemana.

Tulemused...
Enesetunne oli mõnusam juba peale esimest hommikust teed. Panin tähele, et igavusest tekkivat söögiisu polnud, isegi kui istusin lihtsalt teleka ees. Kõht tundus kauem täis ja mingi aeg peale selle tee joomist tekkis mul värskete ja mahlaste puu-ja juurviljade isu.
Minu jaoks kõige olulisem muutus oli see, et ma hakkasin end oma kehas kergemana tunda, ilmselt seetõttu, et polnud sellist pidevat puhitavat kõhtu ees. Isegi kõige vihmasemad ja hallimad päevad olid ilusad, sest see tee andis kuidagi nagu värskust juurde.
Nii õhtu- kui ka hommikuteed jäi mul peale kahe nädalast kuuri natukene üle. Usun, et kuskil nädalakese saan seda veel edasi juua. Kuna ma pole kunagi varem oma organismi puhastamisega tegelenud, siis plaanin NSH detox teed edasi juua, et saavutada 100% soovitud tulemus.
Enda näitel julgen väita, et seda teed juues on lihtsam oma toitumisharjumusi tervislikumaks ja õigemaks muuta, kindlasti suurel määral loeb ka tahe.
Aitäh veel kord Natural Skinny Herbs tiimile :)

5 comments:

  1. Replies
    1. Yes, I agree. She is so funny sometimes :)

      Delete
  2. hello dear!
    OMG!Your have a great blog! pics are inspiring me! So creative :)
    I wanna to ask you if you want to follow each other?
    Let me know , pleas. I always follow back. Will be great keep in touch! :)
    have a great day !!
    xoxo

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello :)
      Thank you so so much, it means so much for me :)
      It would be nice to follow each other, I will do it! And yes let's keep in touch :)

      Thank you again and have a nice evening :)

      Delete
    2. good morning!
      sure sweety! i`m followin you now! i `m happy to have a new fashion friend!!! :)))
      keep in touch!
      have a great day!!!!
      xo :*

      Delete