21 September 2014

Navy

Kolme päeva pärast lähme Lucyga "naistearstile", et teha ta inimeste keeles viljatuks. Kuigi räägitakse, et emane kass peaks vähemalt ühe pesakonna enne ilmale tooma kui opile minna, siis mina sellest müüdist kinni ei pea, sest minu meelest on kassipojad nagu lapsed, kellele tuleks tagada hea elu, aga kui ma tean, et ise ma seda neile pakkuda ei suudaks ja kodu leidmine pole ka kerge, siis parem on kohe operatsioon teha. Lugesin internetist, et emast kassi peab päris pikalt peale oppi pidevalt jälgima, et ta värsket haava lakkuma ei hakkaks. Õnneks tulin praeguselt töölt ära (homme viimane päev) ja olen vähemalt 6.oktoobrini kodune, ehk selleks ajaks on haav kenasti korras.
Ja veel...
Näitan teile minu ideaalset sügismantlit, mille tegelikult juba ammu ostsin, õigemini välja valisin, sest ostis selle mulle mu armas vanaema. Mantel on pärit aliexpress.com leheküljelt ja maksis ta pisut alla 20-ne euro (link), minu meelest on ta selle hinna kohta ikka väga hea kvaliteediga ja ma olen üli rahul :) Lisaks sobib ta hästi mu H&M jalatsitega.



No comments:

Post a Comment