14 September 2014

Blue snake

Septembrikuu on olnud minu jaoks väga stressirohke ja seda just töö pärast. Ma nii igatsen tööd kosmeetikuna, mis on ideaalselt mulle sobilik. Mulle tundub, et klienditeenindus üleüldse on minu ala, aga päris igasugune klientide teenindamine mulle rõõmu ei paku. 
Ka väga palju positiivset on olnud, näiteks 12 päeva tagasi sain omale imearmsa venna. Mul on eriti hea meel selle üle seetõttu, et varemalt peaaegu 21 aastat olen oma isa ainus laps olnud, siis nüüd on tal pisike poisiklutt, keda ta väga väga ootas :) 
Lisan ka mõned pildid üleeilsest, kui käisime Teelega meie ühist vaba päeva nautimas (jalatsid on Pärnu uuest ja ainsast H&Mist) Teele on nii hot sellel pildil temast...onju! ;)



3 comments:

  1. haha üli hot küll ju, paks pigem :D:D aga okei, aitäh sulle tips ja ise oled ka väga hothot :)

    ReplyDelete