30 September 2014

Bio2you

Sain Bio2you'lt meeldiva kingituse (paki), mis sisaldas soolaga kehakoorijat, huuleläiget, kolme näokreemi testrit ja astelpaju teed. Kuna ma väga hindan ökoloogilisi tooteid, siis olin hea meelega nõus neid ka proovima. Olen väga tänulik, et Bio2you andis mulle selle võimaluse, aitäh aitäh :)

Soovitan kindlasti külastada nende kodulehte ja uurida täpsemalt, mis tooteid nad veel pakuvad ja kõik, kes liituvad nende uudiskirjaga saavad 5€ kupongi, mida e-poes kasutada saab!
Kuna ma sain nii erinevaid tooteid proovida, siis mõtlesin igaühest eraldi kirjutada ja mõtlesin alustada huuleläikega, mis võlus mind selle mõnusa lõhnaga. Huultel on ta mõnus pehme ja natuke meenutab seda huuleläiget, milles on teemanti (?) puru, aastaid tagasi oli mingi selline huuleläige väga teemas, pidavat huuli visuaalselt suurendama. Niisiis teema juurde...läige ja värv püsivad huultel kaua, ideaalne huuleläige tagasihoidliku meigi juurde :) Lisaks kõigele muule heale, ei sisalda see parabeene!!! 
Toode on saadaval 8 erinevas värvitoonis ja maksab vaid 7,90€

No comments:

Post a Comment