19 August 2014

DIY värvilised pesulõksud

Juba pikka aega olen köögis kuivaainete kappi lahti tehes vihastanud, et kõik on nii organiseerimata ja laiali. Mõtlesin, et järgmine kord kui poodi lähen, siis kindlasti ostan mingeid odavaid pesulõkse, et asjad vähemalt kinni püsiks, sest kui midagi ümber kukub, siis on pärast terve kapp seda täis. Nüüd lõpuks oli see mul ka meeles ja läksime Mikuga pesulõkse otsima. Mina hakkasin kohe plastmassist värvilisi otsima, et ikka rõõmsam oleks, aga siis Mikk andis mulle geniaalse idee (miks ei tulnud ma ise selle peale??), et ostan odavad puidust ja värvin need küünelakkidega ära. Mõeldud-tehtud!
Kodus tekkis mul veel idee mõnele peale lillekesi maalida ja natuke sädelust lisada. Siin nad on...

Kuidas meeldivad? Kas olete ka teinud ise midagi lihtsat ja samas originaalset, et kodu kuidagi kaunistada?

No comments:

Post a Comment