20 July 2014

Mõtted ja tegemised!

Hei,
mõtlesin natuke kirjutada elust-olust, mis vahepeal toimunud on ja mis plaanid on. Niisiis, juba Mikuga kokkukolimisest saadik oleme mõelnud omale ka kass võtta, et kodus oleks keegi tore tegelane, kes rõõmu teeb ja keda paitada saab. Kassi paitamine pidavat väga rahustav tegevus olema, seega miks mitte. Täna tegime väikese alguse ning külastasime Pärnu kodutute loomade varjupaika. Oh neid imearmsaid! :)  Loodan, et õige varsti oma meie kodus meie uus lemmik, kellele hoolt ja armastust pakkuda :)


Minu lemmik!

Varsti saab mul ka esimene kuu Tervises kosmeetikuna töötamisest täis ja ma olen nii nii rahul selle kohaga ning sealsete inimestega. Olen nende paari nädala jooksul saanud nii palju kogemusi ja uusi tehnikaid kuidas miskit kiiremini ja paremini teha. Kosmeetiku töö on üsna ligilähedane sellele ideaalsele tööle, mida ma enda jaoks ette kujutan.
Suhteliselt õnnelik, mis?

No comments:

Post a Comment