1 June 2014

Wear a Dress Day!

Seekordse nädalavahetuse saime lõpuks kodus veeta, aga see ei alanud eriti  hästi minu jaoks. Eile hommikul ärgates käis mu pea kohutavalt ringi ja sain ainult pikali olla vasakul küljel, nii ma lebasin ~neljani, vahepeal käis Mikk apteegis ja tõi mulle rohtu ja issi käis vererõhku mõõtmas, see oli tsipake kõrge.
Lõpuks siis ajasin end püsti ja jõudsime kähku poes ära käia ning õnneks õhtuks oli mul juba parem hakanud :) Täna käisime issil külas ja õhtul on plaanis Pärnu uut kino külastada. Läheme 2014 aasta komöödiat "A Million Ways to Die in the West", treiler tundus naljakas.
See nädal on üleüldse olnud kultuurne, reedel käisime üle pika pika aja teatris "Topeltelu" vaatamas. Ootused olid suuremad, kõik kiitlesid, et see on hooaja naljakaim tükk, aga mulle ei tundunud see üldse nii naljakas, pigem naerutas mind see kuidas mu kõrval istuv naine naeris :) 






No comments:

Post a Comment