5 May 2014

Arvamus: Envie milk protein mask

Olen nüüd mõnda aega kasutanud ja testinud Envie piimaproteiini maski, mis peaks olema väga tõhus vahend kuivadele juustele nagu minul. Ma ei kasuta seda kui klassikalist maski, vaid peale igat pesu hooldan oma juuksed ka sellega.
Teen nii...

  1. Šampoonitan
  2. Panen palsami pähe (hoian kuni 1 minut peale)
  3. Masseerin Envie maski rätikukuivadesse juustesse ja hoian rätiku sees u 5 minutit
  4. loputan maski korralikult välja
Mina olen tulemusega ja selle toimega väga rahul. Juuksed jäävad siidisemad ja tunduvad tervemad. Tavaliselt on mul teisel päeval pärast pesu juuksed nagu heinad, kuid seda kasutades on jäänud juuksed mitmeks päevaks mõnusaks ja pehmeks.

Mina ostsin selle maski I.L.Ust 9,90€ maksis, kuid kuna seda jätkub päris kauaks, siis ilmselt kui see otsa saab ostan ühe veel pärast. Lisaks kõigele muule heale on selle lõhn ka nii meeldiv.

No comments:

Post a Comment