4 April 2014

Summertime happiness

Lõpuks siis see kauaoodatud kaunike.
Vahepeal on nii palju tegemisi olnud, et see siin on unarusse jäänud. Aga nädala alguses sain vist Miku nõusse, et ta ilusa ilma korral tuleks minuga pildistama. Vahel on nii kahju, et mul pole siin kedagi kohe võtta, kes pildistama viitsiks minna. 
Tumedad juuksed on ka mul juba nii kaua olnud, et kuidagi imelik on nüüd sellest sissekannet teha, aga värskeid ja häid uudiseid on küll. Nimelt käisin sel nädalal kahel töövestlusel. Esimene koht on tavaline ilusalong, kus tehakse enamasti maniküüri ja pediküüri, vahel ka massaaže. Asub see koht Pärnu kesklinnas ja suvel pidi seal meeletult soomlannasid käima, kes soovivad ilusaid jalgu, niiet pediküür saab suvega selgeks küll.
Eile, ehk siis neljapäeval, käisin Sanatoorium Tervises ja kuna meil tuleb varsti spaapraktika, siis saan ehk sinna kuuks praktikale minna ja juuli-august olen seal ilusalongis täiskohaga tööl. See on tõesti väga suur asi mu jaoks, sest tegelikult on päris raske nii algajal kosmeetikul tööd leida ja Tervis on super töökoht. Hea on ka see, et sealseid hooldusi tehakse sama sarjaga, mis meil koolis kasutusel on.
Loodetavasti tuleb põnev ja töine suvi.


2 comments:

  1. Hallo kosmos, hallo maa! Miks me siis mind pildistama ei kutsu? Ma pool aega vedelen kooli kõrvalt Pärnus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh oleks ma seda teadnud :) Järgmine kord annan märku ;)

      Delete