14 April 2014

Footbalance jala analüüs.

Kui oled jooksmist harrastav ja armastav inimene, siis ehk saad abi ja uusi teadmisi siit postitusest...
Minu "sportlaskarjäär" ulatub aastasse 2008, kui alustasin sõudmisega, sealt mul ilmselt need tohutud põlve ja jalalaba probleemid alguse saidki. Tegelesin umbes 2 aastat tublisiti sõudmisega, sinna hulkka kuulus ka jooksmine, jõusaal ja suusatamine. Pärast seda tuli muidugi mingisugune 3-aastane paus, sai vaid kehalise kasvatuse tundides käidud ja vahel harva jooksmas, suusatamas. Aga sellest aastast otsustasin end väga tõsiselt käsile võtta ja muuta jooksmine mitte ainult hobiks.
Miks läksin üldse seda testi tegema?
Tegelikult mul kindlat plaani polnud, sest ma ei teadnudki, et selline võimalus Rademaris olemas on, aga kui seda võimalust nägin, tahtsin koheselt ära teha selle, sest viimased korrad, kui olen jooksmas käinud, siis parema jala hüppeliiges on kohutavalt valu hakanud tegema. Olen varem ka märganud, et mul see kisub pisut sissepoole kui tohiks ja see probleem on umbes 75% inimestest ja põhjuseks ongi vale jalanõu!
Too väga armas ja tore klienditeenindaja, kes minuga tegeles soovitas mulle ka vastavalt minu probleemile jalanõusid ja tegi mulle selgeks, et mu 2008dal aastal seotatud jooksutossud on oma eluea ära elanud. Pidasime nõu ja valisime mulle parima hinna ja kvaliteediga tossud. Lisaks saatis ta mulle tehtud testi tulemused meilile, et saaksin kodus seda vaadata ja analüüsida. Täna sain uhked uued kätte ka ja õige varsti teen nendega esimese jooksu.
Asics GT-2000 2


Loodan, et need teenivad mind nüüd hästi :)

1 comment: