12 April 2014

Big shopping Saturday!

Käisime täna Mikuga osturallit tegemas, ise imestasin ka, et ta kaasa tuli, sest tavaliselt peab teda kas väga väga kaua paluma või eelneb suur vingumine. Ja kuna mul oli vaja eelkõige uut pesu, siis keskendusime nendele poodidele, aga loomulikult ei jäänud ka muud ilu-ja moekauplused külastuseta. Sattusime ka Rademari ja seal sai ühte kasulikku ja huvitavat asja teha, kuid sellest kirjutan mõne päeva pärast, võib olla homme :)
Eriti õnnelik olin ma selle üle, et leidsin nüüd, kust dragonfruiti saab. Olen Maximast vaadanud, sest nad ju enda sõnade järgi pakuvad suurt valikut värskeid puu-ja juurvilju, aga seal tegelikult pole tihtipeale seda, mida sooviks.



Kuna mul on väga-väga kuivad juukseotsad, siis mõtlesin proovida ja ravida neid Envie milk protein maskiga. Peale selle, et selle lõhn on nii mõnus peaks toime olema vähemalt sama hea või veel parem, aga eks saab näha.

No comments:

Post a Comment