3 March 2014

Parema enesetunde nimel.

Nüüd on nädal möödas, kui käisime Simple Sessionil, kuid seekord kujunesid asjalood tõepoolest nii, et kirjutada pole palju. Üritus ise oli nagu ikka põnev ja hulle trikke täis, aga mõningatel asjaoludel ei saanud me seda kõike nii palju nautida kui oleks tahtnud. Loodame siis järgmisele aastale :)
Eelmisel nädalal saime praktiliselt kõik puuduva mööbli ja asjad ka korterisse, nüüd on siin palju mõnusam elada, palju kodusem on. Ma olen selline inimene, et mulle ei meeldi kui asjadel pole "oma kohta" ja sellepärast tahtsingi  võimalikult kähku sektsiooni ja riideriiuleid ja asju saada, nüüd on vähemalt asju kuhugi panna ja telekas ei vedele kuskil :)
Ja spordist ka....otsustasime klassiõdedega nüüd nii tihti kui võimalik pärast kooli trenni teha (seda sama insanityt, mida ma juba teinud olen) ja tulemused on päris hea, kõik, kes käivad, pingutavad hullupööra, sest trenn on ju raske. Ja  iseenda jaoks käin õhtuti või hommikuti jooksmas ka. Praegu on rahulikud ajad ja eriti muidu kohustuse peale kooli ja kodu pole, siis aega iseenda jaoks on palju.
Mõned pildid.....



No comments:

Post a Comment