21 March 2014

Armastusega köögist!

Mõtlesin teha sellise värske "toidupostituse" :) Olen hakanud jälgima seda, mida söön, sest olgem ausad mõned kuud tagasi, õigemini suvel-sügisel, sõin ma kõike,mis kätte juhtus ja hulludes kogustes. Seetõttu polnud ma endaga eriti rahul ja enesetunne polnud ka kõige parem. Koguaeg oli masekas peal ja "paks" tunne.
Nüüd aga püüan vältida valget jahu, seega hoidun kõiksugu saiakestest, pirukatest jne. Lisaks sellele, et söö ma kartuleid, makarone ja riisi.
Iga päevaga näen üha selgemini, et mu keha on mulle tänulik. Lisaks toitumisele käin regulaarselt (kord päevas või üle päeva) jooksmas. :)


 Smuuti on super hea kaasa võtta pikaks koolipäevaks, tervislik ja hoiab elus :)
 Paleopitsa - mandlijahu, muna, purustatud lillkapsas. Peal: tomatipasta, hakkliha, maitseained, juust, tomat.
 Banaanipannkoogid - 1muna, 2banaani ja mandlijahu. Imelihtne ning nii hea :)




Mu lemmikud toidud sisaldavad muidugi kala, kuid kuna Mikk eriti kala ei söö, siis teen omale selliseid lihtsaid palasid, nagu näiteks tuunikalasalat ja lõhe munaga.

Head isu kõigile! :*

1 comment:

  1. Ahhhh! See kõik näeb niiii nämma välja! ja su märkus, et koolipäeval smuuti HOIAB ELUS :DD:D

    ReplyDelete