2 February 2014

Olin peidus ja keegi mind ei leidnud...

...seega pidin ise peidukast välja tulema :)
Kas mäletate veel seda lapsepõlve mängu, kus üks luges 10ni või 20ni ja teised samal ajal peitsid end. Ja kui lõpuks lugeja jõudis lõppu hakkas ta teisi otsima. Mängu põnevaim hetk oli ilmselt see kui  peidusolija ja otsija jooksid võidu lugemispaikka, et välja selgitada kes peale jääb?! 

Nüüd ma siis olen siin ja mul polegi eriti head põhjust, miks ma siia ei kirjutanud nii kaua. Lihtsalt puudus motivatsioon, tegelikult pole seda praegu ka. On tore teada, et mõnda inimest ikkagi huvitab ka mu elu, aga ka nende väheste pärast tahaks kirjutada põnevamalt ja kuidagi kaasahaaravamalt. Ma ei ütleks, et mu elu nii igav on, et sellest pole midagi kirjutada, aga tahaks ju ikka ilusaid ja lahedaid pilte juurde lisada, kuid mul pole pildistajat :) igakord kedagi paluda ja siis seletada, et näe nii ja nii oleks vaja ja selle ja selle jaoks, andke andeks, aga päris tülikas.

Ahjaa, homsest, st 3dast, hakkab mul koolipraktika. Seoses sellega veedan tohutult palju aega salongis (E-N 12-18ni ja R 9-14ni) ja teen kõiksugu iluteenuseid. Minu eriala hõlmab karvu, küüsi, nahka ja seda kõike pealaest jalatallani. Seega kui vaja depilatsiooni, teen ära. Kui vaja varbad ja sõrmed korda teha, teen ka ära või kui vaja lihtsalt stressile ja pingetele leevendust massaaži näol, siis teen ka ära. :) Täpsemat infot saab PKHK kodulehelt või minult!

Ma ütlen seda vist juba mingi igas postituses, aga siiski siiski ma katsun olla nüüd tiba hoolikam ja kohusetundlikum ja kindlasti praktika ajal on mul lahedalt aega ja põnevaid asju, millest kirjutada. Tegelikult viimane kuu oli töö juures ka kiire, sest panime ju poe kinni ja kogu selle meeletu hunniku kaubaga oli nii palju toimetamist + kaks viimast pakkimise päeva.

Päikest kallikesed!



2 comments:

  1. Nii niiiii tore on sind siit uuesti leida! Edu sulle praktikal!! :)

    ReplyDelete
  2. Nii tore on jällle yle pika aja sind lugeda:)

    ReplyDelete