6 February 2014

Muahh :*


Tere sõbrad!
On hea meel teada, et mul on vähemalt need 2-3 lugejat ja just teie rõõmuks kirjutan edasi, aitäh teile!! :)
Nagu teada, siis käib mul praegu praktika, aga see tunniplaani süsteem, mis meil praegu on, on nii nõme. Muidu ideaalis peaks meil üks tunniplaan 5 nädalat olema ja veebruarist algaski uus, kuid ülejärgmine nädal on meil jälle mingi puder ja kapsad üheks nädalaks, sest õpetajad mõnnatavad kuskil reisil. Seega ka praktikat ei toimu terve nädal. Mind ajab täiega vihale see, sest meile loeti sõnad peale, et ärge plaanige ühtegi üle 1 päevast reisi, muidu on paha paha...ja näe mis ise korraldavad nüüd.
Aga ikkagi ootan kõiki lähemaid ja kaugemaid salongi külla, sest meil on tõesti mõnus seal :) Tuttavad, kes käinud on, on kiitnud taevani.
Ja mul on käsil üks suuremat sorti trenn, mis kestab kokku 60 päeva (hiljem tuleb muidugi jätkata) ja praegu mul jäänud veel kaks päeva, siis kolm nädalat läbi...võib olla varsti julgen mingeid muutusi ka näidata.

Mõne päeva pärast avalikustan ühe uudise ka, mis minu lühikese elu üks suursündmusi vist :)

Kallid&paid!

1 comment:

  1. Tore kuulda, mis trenniga alustastid, ma teen oma trennni, mille kombineerisin ise kokku, ma loodan, et jõuan sinna salongi ka:)

    ReplyDelete