14 February 2014

More than a 100 words..

Hei armsad, loodan, et teil oli tore sõbrapäev. Minul igaljuhul oli, kuigi eriti kuidagi ei tähistanud, aga päev iseenesest oli tore. Käisime päeval klassiõdedega vanemate kosmeetikute lõpetamisel, kindlasti oli see põnev kõigile, kuna nad olid kosmeetikute esimene lend. Viisin lille neiule, kellele eksamil modelliks olin :) Edasi läksime Pizza Hunti sööma. Pärast seda läks iga roiu oma koju :) :)
Kodus ootas mind see...
mmm..valged roosid, mu lemmikud :) :)
Ahjaa, üks tähtis asi veel, mille olen vist unustanud mainida...kolisime kolmapäeval Mikuga omaette elama. Jaa, suur samm minu jaoks, Mikul oli see kindlasti kergem kui mul, aga tõesti suur muutus meie mõlemi jaoks. Tahaksin varsti pikemalt kirjutada tunnetest, mis mind seoses sellega valdavad, aga seniks olge tublid ja mina olen ka :)


1 comment:

  1. Ahh kui armas! Ilusat sõbrapäeva teile, Aniitsik ja Miku! :)

    ReplyDelete