21 April 2013

DIY

Hei,
kuna pole kaua kirjutanud midagi, siis ilmselt peaks pikema update'i tegama? Aga ilmselt tuleb see siiski lühike :)
Kirjutan ja lisan pilte sellest, mida eile tegin ning natuke elust-olust ka..

Esiteks..
olen kaua mõtteid kogunud mida ja kuidas oma lõpukleiti täiendada, et ta nii lihtne poleks. Ideid on igasuguseid, aga teostused on küllaltki rasked, kui kellelgi on ehk huvitavaid mõtteid, kuidas http://aniitsik.blogspot.com/2013/01/new-dress.html seda kleti vöökohast täiendada :) Kõik mõtted on teretulnud..

Mariliis Angeri blogist (http://www.letherspeak.net/) sain toreda clutchi tegemise idee..ja kuna mulle hakkas selline kott väga meeldima, siis mõtlesin omalegi teha..

needid tellisin ka Mariliisi käest (http://shop.letherspeak.net/index.php?id_category=14&controller=category&id_lang=7) ning pärlid liimisin universaalliimiga kinni. Mikk muidugi pani ka kohe tähele, et needid ja pärlid teevad kokku M-tähe :), mis tegelikult polnud minu eesmärk, aga minu meelest väga lahe kott tuli ikkagi.
Mõtlesin kohe ka, et mida neetidega veel teha ja proovisin oma lemmikuid teksašortse täiustada. Püksid on kaltsukast ostetud.


 Reedel käisin Steffani Pitsarestoranis proovikal jälle..reede nagu reede ikka neil seal, hull päev. Algselt oleksin pidanud 9ni olema, kuid mul paluti ikka kauemaks jääda, et ma näeks kuidas mida vaja seal teha on. Päris igasuguseid inimesi käib seal ikka ja igasugu asju juhtub :) See kas ma sinna suveks tööle jäängi sõltub paarist asjaolust, kuigi ma pigem sinna ei jääks.
Eile käisime Mikuga õhtul Paikuse pargis sõitmas, tema sõitis ja mina vaatasin. Vahepeal ma käisin Rimis ka ära, et toiduvarusid täiendada.
Kooliaeg hakkab ka lõppu jõudma..homme käin veel paaris tunnis ära siis teen vaba päeva ning kolmapäeval on viimane kontrolltöö!!! Super. Reedel peame tutipidu ja siis võib kiire eksamiperiood alata. Oh kuidas ma seda ei oota.
20.juunil kell 18.00 ootan oma sõpru, tuttavaid ja pereliikmeid Pärnu kontserdimajja lõpuaktusele.

Lõpetuseks lisan mõned pildid ka..
meie linnud

õõvastav leid koduteel






Nautige ilma ja olge rõõmsad ning kaunid,
Anita.

No comments:

Post a Comment