10 March 2013

On möödunud taas üks nädal. Mida kevade poole, seda rohkem ootan juba lõpetamist ja suve. Aga tahtsin teha lihtsalt väikse ülevaate eelnevatest päevadest.
Reede hommikul käisin Pärnu haiglas jälle, tehtis väike operatsioon ära. Arstitädidel oli nalja kui palju mu tattooga. Nunnutasid ja silitasid teda ja opi lõpus üks tädike ütles, et panevad nüüd plaastrid õmblustele peale, muidu kass mõtleb, et need hiired ja hakkab püüdma :) Tahtsid mind lohutada, sest ma olen ju siiski peaaegu 20 juba ja ma vajan seda :) :). Igaljuhul polnud üldse ebameeldiv haiglas käik, kartsin, et arstid on karmid ja kurjad.
Loodan, et keegi ei kohku seda pilti vaadates.
Õhtul viis Mikk mind välja sööma, naistepäeva puhul, muidugi mu lemmik valge roos käis asja juurde. Kuid kahjuks ei teinud ma pilti lillest ega õhtusöögist. Nautisin hetke lihtsalt :):)
 Tegime eile tortillasid, sest otsustasime säästa ja süüa paremaid kui hesburgeris pakutakse :) ka täna sõime lõunaks neid.

Järgmine nädalavahetus lähme Mikuga Tallinnasse Simple Sessionile :) Ootan väga.
Olge terved,
Anita.

1 comment:

  1. õhh nii jube õmblusekoht, kuid kas on ära paranenud nüüd?

    ReplyDelete