8 February 2013

Rock beauty nails

Hei,
olen kauaks eemal olnud, lihtsalt on olnud üsna rutiinne elu. Toimunud pole midagi eriskummalist, kuid siiski üks pisike muutus on toimunud..ma olen haigeks jäänud. Eile tõusis natuke palavik, läksin küll kooli täna, aga seal kraadis arst mind ja palavik oli tagasi tulnud. Praegu olen Miku juures ja lihtsalt puhkan ja otsin netist igasuguseid põnevaid asju.
Leidsin midag väga huvitavat, olen ammu huvi tundnud, aga pole mahti olnud uurida ja täna võtsin asja käsile. Nimelt nägin koolis ühel neiul kuldseid küüsi ja kuna nad nii võlusid mind, siis hakkasin omale ka tahtma.
Endale tahaks tellida selliseid

Kuna mul endal pole kogemusi selliste küünekleepsudega, siis oleksite ehk nii head ja räägiksite oma kogemustest, kui olete neid kasutanud või keegi sõbranna on :)
Veel nii palju, et varsti peaks tulema mulle üks pakk, mille sisust räägin siis kui pakk kohal on ja plaan on tellida asos.com'st kingad, lõpetamiseks. Kuna mul on valge kleit, siis on tohutult värve, mille vahel valida.


 Olge kõik terved,
Anita. 

1 comment: