1 February 2013

Oriflame

Hei,
tellisin omale klassiõe kaudu kolm toodet oriflame'st. Olen sealt varem vist vaid korra tellinud ja ei mäletagi enam mis see oli. Kuid nende kolme tootega olen rahul.
Esiteks siis Milk & Honey Gold nahka pehmendav käteemulsioon, millel on mõnus mee lõhn. Teeb tõesti käed pehmeks ning lõhn on nii meeldiv minu jaoks, et tahaks käed ära süüa :) 

Teine toode on Oriflame Beauty ripsmete hooldusvahend, mis on küll mõeldud hõredatele ja habrastele ripsmetele (mis on vastupidine minu omadega), aga kuna ma värvin ripsmeid keemiliselt ja duši kasutan vaid erandjuhtudel, siis see hooldusvahend annab mu ripsmetele siidise ilme. Toode sisaldab biotiini, B5-vitamiini liposoome ja aktiivainet Keravis. 

Kolmas ja ühtlasi ka viimane on Very Me kihiline huuleläige (Frosty Pink). Jätab väga loomuliku mulje. On väga pehme ja mõnusa vanilli maitsega.

Olge ilusad, aga loomulikud!
Anita.

No comments:

Post a Comment