16 February 2013

New things from MUA and OiOi

Hei,
ootasin seda pakki kaua, väga kaua. Üks päev jäi kahest nädalast puudu, aga ka põhjusega. Tegelikult mul väga vedas, et üldse nii läks. Ühesõnaga oli mu pakk valesse majja viidud, nimelt oleks pidanud pakk aadressile Luigemaja-3 tulema, aga kuna mul polnud märgitud valda, siis viidi pakk Luige 3, mis asub väga lähedal mu koduvallale. Ja eile helistas Miku õde, et minu pakk on tema mehe õe juures. Uskumatu, milline vedamine. Ma ei taha mõeldagi, mis võõras inimene sellega teinud oleks :( Kuid see selleks, vähemalt nüüd oli mul rõõm pakki avada ja asju proovida.


 
Valentinipäevaks sain Mikult need üli üliii ilusad kõrvarõngad ja mao-käevõru. Valsin need muidugi ise välja ja nüüdsest on need kõrvarõngad mu lemmikud. Pärit on nad http://oioi.ee/home.aspx. Mulle meeldis see, et Smart Post maksab vaid 50senti ja kaup oli järgmine päev kohal.

Ilusat nädalavahetust teile,
Anita. :)

No comments:

Post a Comment