27 February 2013

New In..


Lõpuks! :)
Kes mu Instagram'i jälgib, siis teab juba, et sain kätte Tangle Teezer juukseharja. Olen oma lühikese elu jooksul oma juustele juba väga palju liiga teinud. Kunagi pubekana sai juukseid blondeeritud, korduvalt. Tänaseks on nad juba päris kenad, kuid otsad ja värvitud osad on veel kuivad. Kõige rohkem hoolitsen ja tegelen oma juustega. Otsustasin oma vana ja suure harjalabida nüüd välja vahetada. Proovisin selle juba ära ka ning see on tõesti mõnus. Hoopis kergem on harjata ja nii valus pole ka.
Täna käisime Mikuga linnas ka ning kuna meil jäi natuke aega üle, siis käisime Jysk'is läbi. Tahtsin lihtsalt seal ringi vaadata ning siis ma nad leidsin. Tahtsin juba ammu ebay'st tellida samet-kattega riidepuid tellida, kuid asi jäi millegi pärast sinnapaika. Aga kuna need olid seal tõesti odavad (soodushinnaga 4,99€/10tk), siis ma lihtsalt poleks saanud magada, kui ma nad ostmata oleksin jätnud.
Olen tänase päevaga väga rahul, mitte ainult nende asjade pärast, vaid täna on kõik väga hästi sujunud. :)

Olge tublid,
Anita.

1 comment:

  1. Mul nii heacmeel su yle, et hästi läheb:-)

    ReplyDelete