14 January 2013

Tere jälle! :)
Pole väga pikka aega kirjutanud, kuid nüüd ma siis teen seda. Vahepeal on palju toimunud ning üks nädal kooliski juba käidud, aga see on teema, millel ma eriti pikemalt peatuda ei tahaks. Kool on muidugi väga oluline, aga mulle lihtsalt tundub praegu, et vajan lihtsalt puhkust ja võtan rahulikumalt.
Olen mõelnud teha väikestviisi giveaway'd, kuid ma ei tea veel täpselt, mis kategooriasse võiks see ese kuuluda, mille ma kellelegi kinkida soovin :) Ja ma arvan, et jäägu see siis üllatuseks.
Laupäeval (12.01) käisin Miku ning tema sõbra ja tuttavatega Lätis lumelauatamas. Tuleb tunnistada, et lumelauaga sõita ma väga ei oska, aga püsti saan seistud küll. Lätis käisin esimest korda lumelauatamas, aga muidu oli see mu teine kord lumelauaga sõita. Mäel olime viis tundi ja terve aeg olime vaid hommikuse jogurti peal. Lisan paar pilti ka..


Nüüd hakkan siis valmistuma homseks koolipäevaks ja varsti tuleb mõelda ka õhtusöögi peale!
Olge terved!
Anita

No comments:

Post a Comment