29 January 2013

Tere armsad,
tunnen kuidas kool imeb minust viimse rõõmu ja tahtejõu välja. Ma lihtsalt lähen sinna suurima vastumeelsusega ja ma ei saa aru on see siis minu viga või asi on selles, et mida kevade poole, seda kiuslikumaks muutuvad õpetajad ning seda ebameeldivamaks muutuvad klassikaaslased. Püüan küll mitte välja teha, kuid kui halbu emotsioone nii palju koguneb, siis on raske endalgi rõõmus olla.
Oleksin palju õnnelikum kui saaksin koolist tulles rahulikult võtta ja Mikuga aega veeta, aga jube vastik on, kui koguaeg on pinge peal. Sooviks mingeid muutusi oma ellu (nt. elukoha vahetust või seltskonna vahetust), aga hetkel pole see mitte kuidagi võimalik, pean ikka vähemalt suveni samamoodi jätkama.
Hetkel olen rõõmus vähemalt nendegi väikeste seikluste üle, mis olnud on. Näiteks eile viis mind kohalik politsei kodu juurde, sest mõne inimese haigestumise tõttu jäi buss tulemata, millega koju tahtsin minna. Natuke imelik oli maja ees sealt autost väljuda, aga sellegipoolest lõbus. Täna pidin kokkupuutuma bussikontrolöridega. Jäin oma õigest bussist maha ja läksin teise bussi peale, et jõuda õigeks ajaks näiteringi, aga mul tavaliselt pole tolle bussi piletit, sest kasutan "maaliini" bussi. Õnneks oli mul rahakotis kunagi jäänud üks kasutatud talong ja ma riskisin, sest kioskit ka polnud lähedal. Tegin tubli näo pähe ning kontrolör vaatas mu piletit ja ütles veel "tubli tüdruk" :)
Kogemused on näidanud, et lõpmatuseni sellised head asjad minuga ei juhtu, ootan juba esimest pauku. :/
Eile tuli mul tuju kooki teha, tegin seda kõige lihtsamat küpsisetorti. Tuli imemaitsev kook! :)
joonistasin matemaatika tunnis armastust

 aitäh kui olemas olete,
Anita.

3 comments:

  1. Talvel ongi inimesed natukene rohkem stressis, sest pole päikest, mis meie pead paitaks, ja meil jääb ka palju vitamiine saamata.
    Ja kui on palju halbu emotsioone, siis lülita end maailmast välja. Otsi kaaslast mõne särtsakta muusikapala seltsist, raamatust või hoopis hellita end koduse spaaga. Minu puhul aitab ka trennis käimine.
    Norutamine ja iseenda haletsemine (vabanda kui solvan) tekitab üksnes suuremat stressi ja masendust. Proovi olla kõigest üle ja säilita kõigest hoolimata positiivsus.

    Jõudu ja rõõmu sulle,
    G!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle heade mõtete eest :) Teiste tugi annab ka jõudu juurde.

      Delete
  2. kogu eilse seikluse juures oli ka midagi head, sa ei j22nud vahele bussimupole:-D ja 6htul tegid maitsva koogi:-D ma tean, mis sa tunned kooliga seotud:-D asjad 3 kuud tuupimist on ees ja siis saad natuke hinge t6mmata ja siis meenutad seda , etpolnudki nii hull ja elad veel:-D kallis oled:-Dsinu blogi lugedes on alati hea olla.hetkel laman voodis ja ravin jube nohu:-(

    ReplyDelete