23 January 2013

New dress!






Hei, tellisin paar nädalat tagasi omale asos.com'ist kleidi. Hakkasin sealt kleite otsima selle mõttega, et leida midagi lõpetamiseks. Ilmselt see kleit saab ka mu lõpukleit olema, aga ma pean seda natuke paremaks tegema.
Ülemine osa on ideaalne, kuid seeliku osa teeb puusad natuke suureks ning see näeb imelik välja. Lõikasin täna juba natuke seeliku alt võrku ära, aga siiski pean ilmselt kogu võrgu eemaldama. Juba pikemat aega on asos'es ale'd ning sain kleidi päris hea hinnaga. Ja mis eriti hea, postikulu pole. Kleit näeb siis välja selline...


Mikule tellisin mõned päevad hiljem ka ühe pluusi. Lubasin juba ammu selle tellida, aga siis oli täishinnaga natuke kahju, kuid nüüd sain jällegi odavamalt.














Need olid mu esimesed tooted, mis ma asos'st tellinud olen, kuid ma ei kartnud, et kvaliteet on halb või et ma ei jää saadud toodetega rahule. Muidugi piltide peal näevad nad alati atraktiivsemad välja, aga päriselus on ka head.
Kleidile juurde hakkan nüüd otsima punaseid või veinipunaseid kingi (platvorme). Kui keegi on varem kuskilt tellinud, siis oleks kena, kui ütleksite kuidas jäite rahule saadud kingadega ning kas suurus vastas oodatule :)

Jagan infot ka, et kel vähegi huvi osalege giveaway'l aadressil http://keidzup.blogspot.com/2013/01/esimene-giveaway.html.

Olge ikka tublid,
Anita.

No comments:

Post a Comment