27 January 2013

Imeilusat hommikut kõigile,
tahtsin tegelikult juba eile kirjutada, kuid ma olin eile terve päev kuidagi uimane ja väsinud. Kuna ma pole eriline väljas käija, siis peojärgne päev on alati raske. Reedel käisime Mikuga sünnipäeval, tema hea sõbra, kellega ta alustas rulaga sõitmist.
Pidu oli tore ja inimesed ka, aga oli ka ebameeldivaid asju, mis on tänaseks juba unustatud. Aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida, vaid rohkem tänasest ja üleüldse asjadest. Ühesõnaga olen jälle üks nädal lõpetamisel lähemal ja kui nüüd vaatama hakata, siis tõesti on aeg tohutult kiiresti möödunud. Alles ma olin uues koolis rebane ja nüüd juba abiturient. Mingiaeg tahaksin kindlasti kirjutada pikemalt sellest koolis, kus praegu käin.
Täna on meil Mikuga juba tunduvalt rohkem elu sees. Saime end "terveks" magatud. Hommikut alustasin sellega, et likvideerisin ühe võla filosoofia tunnist. Ning siis tegin kerge hommikusöögi ahjuvõileibade ja jäätisekokteili näol.
nii nad valmisid
enne ahju minekut

 
ja head isu!


Mõtlesime täna veel jääpeale sõitma minna, aga ilmselt kuna täna on pühapäev, siis ei lähe. Ja õhtul tahab Mikk rulaga sõitma minna, aga ma eriti kaasa ei tahagi minna, sest mul oleks kodus paremat teha, aga ilmselt kuna ta mu isa autoga läheb, siis pean ka olema, kuid eks näis.
Midagi muud mu päevas täna vist ei toimu, selline puhkepühapäev.

Nautige pühapäeva ja päikest! :)
Anita.


No comments:

Post a Comment